Sunday, March 7, 2010

my love {n_n}

ari ni aku nk story psal my love, my family.. 
mereka2 ni la yg jd peneman hidup aku..
yg dlm balang nih ikan puyu.. ltak kt tgkat atas umah aku.. 
org kate ikan puyu ni bagus dibela..
dis aquarium ni pn ikan puyu gak.. tp versi ganaz n besar..

aquarium ni kt  bilik blakang.. dlm ni sume ikan emas..  
ikan yg kecik2 tu adela makanan bg ikan toman..
dlm ni ikan sepat.. ade yg tangkap sndiri n ade yg beli..

ni toman kesayangan abah.. sebelum ni kt aquarium ni abah bela ikan kaloi yg besar giler but ikan 2 da mati..
toman ni mkan ape yg kitorg mkan.. kecuali nsi.. kdg2 je kitorg bg fresh food, ikan emas kecik td..

ni plak anak2 aku.. 3 ekor kura2 yg plg kecik kt umah aku.. 
kitorg bela dr binatang ni sebesar duit 20sen..

ni plak kura2 yg besar sikit.. pn kitorg bela dr zaman aku skolah menengah lg..


ni kura2 yg plg besar n plg ganaz.. ari2 diorg mkn daging rebus.. 
aku syg mereka semua... 
{^.^}

No comments:

Post a Comment