Saturday, January 30, 2010

lama vs. baru...

teruja?

exited?

berbunga bunga?

ni la yang aku rase skrg..

happy ade, risau pn ade...

last monday aku jumpe Dean *my ex*...  yes i really miss him damn much!

cara die treat aku still same mcm dlu, x berubah lgsg seolah olah xde ape2 yang brlaku sebelum ni.. die nk balik pd aku.. itu yang die nk..

soft spoken n always smiling.. wat aku cair beb! hehehe..

but bile aku pikir balik ape yang die pnah buat pd aku dlu, aku sedih coz im spending too much time wif him..

tak lame kemudian,selang beberape hari.. someone muncul dlm hidup aku.. i dun even knw him well but cara die wat aku blh lupe Dean.. aku suke bile bercakap dgn die, texting dgn die... something special about him even die xde la sehensem brad pitt or van diesel.. 

maybe aku ske die kowt??.. huh! kePELIKan melanda diri... juz wait n see.. ape yang akan jd akan datang...

No comments:

Post a Comment